Tuesday, June 21, 2011

Aduh..aku jatoh cinta lagi..

Bila jatuh cinta ni..mmg indah..jatoh cinta kali ni agak berbeza..sbb ni cinta jalan sehala..hihihi
Iye arrkan..aku jek yg suke kat dia..dia tak tahu pon aku suke kat dia..kire cinta jalan sehala la kan??!!

Kalau org bercinta ni..mesti asyik nk tgk muka je kan..mcm tu jugak la yg terjadi kat diri aku..aku tak kire apa pon halangan..aku akan tatap jugak wajah dia..wajahnyee penyejuk hati...buat jiwa aku luruh..oo..gila betol cinta aku ni..



Mesti u allz tertanya2kan..sape kah lelaki yg berjaya membuat napas aku sesak tu..hahahaha..lain x bukan mesti la Seth Tan..a.k.a Aaron Aziz..





Bila aku tgk je dia dalam citer Nora Elena..mmg buat aku x keruan..jiwa aku tak tenteram..errmm..romentiknyee dia..gile ko kalau romentik mcm tu sekali xde pompuan cair..





Giler angau tgk dia cakap..ayat2 dia..kelakuan dia..perrhh..sumpah aku berani kerat rambut la weii..xde nye lelaki sesempurna itu di alam maya ni..




budak opis mate aku yg sama2 gilerkan si seth tan ni,sgt la brharap ade Seth Tan di alam jagat ni..aku dah warning ngan dia..supaya dia tak hanyut..”Tiada Lelaki mcm tu Kat Dunia ni..dalam NoVeL je ade tau..” hahahaha..jadik..jgn berangan!!





T_T sumpah dia nangis aku buat statement camtu..baru dia nyesal..hahaha
Seth Tan yg sungguh sweet..romentik sgt..suke dia..!!





Ritu gi tgk KL Gengster..mmg terbaik la..best giler..sape x tgk lagi baik gi tgk..
Aaron Aziz ade..dia sebagai Malek..dalam tu dia cukup macho..perrhh...mmg teruja la beb..
Cerita melayu terbaik 2011 kot...best sgt...





Aaron Aziz..giler macho..zizan mmg lawak giler dlm citer ni..time dia kene tikam..



sedey seyy..nk menitik air mata..



siyes talk: pegi la tgk Kl gengster..kompom terhibur..berbaloi2..sape nk belanja tgk KL gengster lagi sekali pon..sgt di alu-alukan.. :D









2 comments:

  1. hahaha...erm..ramai btol yg dh angau seth tan..ish..risau tgk..
    mmg la cair kak..tp stuju la..entah ada entahkan tidak hambaALLAH lelaki yg macam seth tan ni..berdoajela byk2..

    ReplyDelete
  2. suke ngan seth tan..romentik sgt..huhuhu..tgk citer tu terus jatuh chinta ngan dia..
    terus nk tgk kl gengster..hahhaha

    ReplyDelete