Friday, March 4, 2011

Aku BuKan Giler DuiT la weii..!!

Lepas satu2 masalah mereka nk timbulkan..adoi..

1-2 hari ni, ade jek mahluk yg jeles ngan kehidupan aku yg x sempurna ni..asal yek??
Rini lak, ade sorang hamba Allah yg bajet baik sgt, yg kengkonon nye xnak campur tangan dlm hal yg kengkononnye subahat??

Salah ker aku, sekiranya aku menuntut hak aku yg dulu aku lupe nk tuntut??
Adekah sbb aku lupe nk tuntut dulu, maknanye sekarang dia bukan hak aku lagi??
Bila aku nk tuntut balik hak aku..kau pertikaikan..ko kate, ko x nak bersubahat dlm agenda aku!!

Aku kompius betol arr..ini bukan ke perkara yg berkaitan dgn TOLAK ANSUR..

Kalau ko ade otak dan hati..ko bole pikir..yg aku bukan nk buat benda tipu..aku hanya nk kembali hak aku yg aku terlupa nk tuntut..

Ok..aku tau ko punye kuasa veto..aku hanya pecacai yg ko boleh perlekehkan dan pijak2kan..tapi ko ingt..hari ni, ko dah tutup rezeki aku..yg aku cari dgn jalan yg benar..BUkan Cara SUBAHAT..seperti yg ko pikirkan..

Aku x marahkan kau..sbb aku masih hormatkan ko..

(ayat tersirat kau,kan ku semat dalam hati ku buat jadi pedoman..”Aku xnk subahat dengan ko utk dapatkan Duit HAram..”)

Sgt sedih dengan pandangan kau kat aku..aku x giler duit la weii..
aku bukan giler duit..aku bukan gilerr duit sbb aku punye harga diri..setakat rm140 tu, insyaallah aku x buta lagi!!

Nota Pengarang: Kata-kata ini mungkin kesat, tapi ia dapat meredakan marah aku..

Ayat dia atas adalah ilusi pengarang semata2..kerana perkara di sampaikan melalui org lain..

Aku hanya kerani tapi masih punya harga diri..




Ayat penyedap hati aku..: ko nk tau x berapa byk duit aku ade??? aku rasa ko pon xde kot..hahahaha (gelak devil)








2 comments:

  1. tau x per...mcm gonjeng giler dia tu...dia ingat dia b'kuasa mcm otomen blh nk pijak kite....sori k....x per kita tggu masa dia plk...hahahhahaa...bzbzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  2. Sakit Hati sgt2 dengan kata2 dia yg tajam menusuk jantung..
    "sanggup ke nak bg anak makan dengan duit haram.?"

    masalahnye ..haram ke dengan hasil kerja sendiri..??

    ReplyDelete