Thursday, July 21, 2011

JiKa Dia SaTu-SaTuNya UnTuK Ku..!!


Aku pernah memohon pada-Nya..Ku Merintih inginkan dia..


Di hujung doa yang kian hilang harapan..Ku ubah permintaan ku..



Jika dia yang terbaik untuk ku, berikanlah aku dia..Jika itu boleh mengubat rindu yang lara..


Jika kau takdirkan aku tidak layak memperolehi dia..jangan kau palitkan rasa keingin di hati untuk memiliki dia..



Allah yang Maha mendengar lagi Maha mengetahui setiap sesuatu..Allah berikan aku Dia sebagai pengubat rindu..



Kini, setelah bertahun berlalu…keingin itu muncul kembali..Aku malu memohon lagi….!!



Jika takdirmu, hanya Dia satu-satunya yang layak aku miliki,aku amat syukuri..



Keingin itu kian bertambah….kekecewaan kerap singgah..


Jauhkanlah aku dari perasaan yang menghitamkan hati..!! Bila mereka yang bertuah menerima Dia dari mu Allah..Sesungguhnya, aku gembira di atas segala rahmat yg di kurniakan walaupun bukan untukku.



Namun di hujung sudut itu,terpalit satu rasa..rasa yang aku ingin padamkan jika Dia satu-satunya untukku!!







Nota Pengarang: Tamakkah aku,jika dulu permintaan dah di makbulkan,tapi kini menagih inginkannya lagi??!!


2 comments: